Vásárlási feltételek

 
Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét, mely a szállítási költséget nem tartalmazza. Itt leellenőrizheted rendelésed helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni a termékeinket, akkor egyszerűen kattints a "Pénztár" gombra. Ezután lehetőséged van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretnél-e belépni, új vásárlóként akarsz regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akarsz vásárolni.
Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy ad meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címet és jelszót. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor ad meg a vásárláshoz szükséges adatataid, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén ad meg számlázási és szállítási címet.
A következő lépésben válaszd ki a Neked megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy házhozszállítás). Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találtok. Az árak nettó árak, a 27 % ÁFÁ-t, valamint a szállítási költséget nem tartalmazzák. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
 
Engedmények
1 000 001-2 000 000 Ft közötti nettó vásárlási érték esetén
5%
2 000 001-3 000 000 Ft közötti nettó vásárlási érték esetén
7%
3 000 001-5 000 000  Ft közötti nettó vásárlási érték esetén
10%
5 000 000 Ft feletti nettó vásárlási érték esetén extra kedvezmény egyedi árképzéssel
Az engedmény mértékét a webáruház automatikusan számolja adott vásárlási érték esetén. Nettó 5 M Ft feletti megrendelésnél cégünk visszaigazolása alapján számoljuk az extra kedvezmény értékét.

A rendelések feldolgozása, visszaigazolása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról és a szállítási költségről. Telefonos egyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged.

Fizetési feltételek
Megrendeléskor a teljes vételár banki átutalással történő megfizetése.
Az áruházunkban látható termékek raktáron nem lévőnek minősülnek. A termékek gyártása a teljes vételár megfizetését követően történik. A vételárat banki átutalással lehetséges megfizetni az OTP Banknál vezetett 11736006-20375544 számú bankszámlára.
A vételár beérkezésétől számított 24 órán belül email értesítést küldünk, majd azt követően 48 órán belül a végleges szállítási határidőről emailben vagy telefonon értesítünk.
 
Szállítás
1. Személyes átvétel
8000 Székesfehérvár Arany János utca 19. 1/2.
egyeztetést követően hétfőtől-péntekig 8-16 óra között
Telefon: 22/503-821
 
2. Házhozszállítás futárszolgálattal max. 50 kg-ig
A küldemények kézbesítése, szállítása a vevő költségére futárszolgálattal történik, előzetes költség egyeztetés után. A szállítás díját a megrendeléssel együtt vagy legkésőbb a szállítást megelőzően kérjük átutalni. A futárszolgálat díja bruttó ár, mely tartalmazza a 27% ÁFA értékét.
 
3. Házhozszállítással
A termékek 50 kg felett kérhetők házhozszállítással a d. Projekt Bútor Kft. szervezésében.
Tájékoztató a szállítási díjakról:
  • 200 000 Ft nettó értékhatár felett Székesfehérvár területén díjmentes.
  • 500 000 Ft nettó értékhatár felett Budapestre és Székesfehérvár 100 km-es körzetén belül díjmentes
  • 1 000 000 Ft nettó értékhatár felett Magyarország teljes közigazgatási területén díjmentes
Egyéb esetben 170 Ft+ÁFA/km szállítási díjat számolunk Székesfehérvár-Megrendelő szállítási címe-Székesfehérvár viszonylatban.
 
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal.             A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó előírásokat a 17/1999. Kormányrendelet tartalmazza.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (fax-szám, mail cím, telefon).