Garancia

Garanciális feltételek
HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a saját szakembereink biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén a hibát a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák a Te számodra vagy tudjuk újra cserélni, ha a szakszervizünk úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. A garanciális időtartam minden termékünkre minimum 12 hónap, az ennél hosszabb jótállási időt (2 év, 3 év, 5 év, stb.) az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó. Abban az esetben, ha a meghibásodott terméket pontosan ugyanolyan típusra és színűre nem tudjuk cserélni, akkor csereterméket biztosítunk.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    Számla egy példánya
-    A cégünk által kiállított jótállási jegy
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de fenntartjuk a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. Nem minősül rendeltetésszerű használatnak pl. ha a termék leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, a terméket nem szakszerűen szerelték össze, stb.
Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a d Projekt Bútor Kft. 8000 Székesfehérvár Arany János utca 19. 1/2. címen vagy Telefon: 22/503-821 telefonszámán (bővebb információ, telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt a Neked átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
    
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális problémával érintett bútort cégünknek kell bejelenteni, és a 10 kg-nál kisebb súlyú terméket székesfehérvári irodánkba kell eljuttatni. Az 10 kg-nál nehezebb vagy esetleg a szervizünk döntése szerint a helyszínen célszerűbben javítható bútorok esetén kollégáink egyeztetett időpontban a helyszínen elvégzik a javítást.

A termék visszajuttatásával kapcsolatos költségek, amennyiben bebizonyosodik, hogy a meghibásodás nem rendeltetésszerű használatból ered, a vásárlót terhelik. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból, szerelésből és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődj telefonon az ügyfélszolgálatunknál.