Garancia

Garanciális feltételek
HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a saját szakembereink biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén a hibát a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák a Te számodra vagy tudjuk újra cserélni, ha a szakszervizünk úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. A garanciális időtartam minden termékünkre minimum 12 hónap, az ennél hosszabb jótállási időt (2 év, 3 év, 5 év, stb.) az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó. Abban az esetben, ha a meghibásodott terméket pontosan ugyanolyan típusra és színűre nem tudjuk cserélni, akkor csereterméket biztosítunk.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    Számla egy példánya
-    A cégünk által kiállított jótállási jegy
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de fenntartjuk a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. Nem minősül rendeltetésszerű használatnak pl. ha a termék leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, a terméket nem szakszerűen szerelték össze, stb.
Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a d Projekt Bútor Kft. 8000 Székesfehérvár Arany János utca 19. 1/2. címen vagy Telefon: 22/503-821 telefonszámán (bővebb információ, telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt a Neked átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
    
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális problémával érintett bútort cégünknek kell bejelenteni, és a 10 kg-nál kisebb súlyú terméket székesfehérvári irodánkba kell eljuttatni. Az 10 kg-nál nehezebb vagy esetleg a szervizünk döntése szerint a helyszínen célszerűbben javítható bútorok esetén kollégáink egyeztetett időpontban a helyszínen elvégzik a javítást.

A termék visszajuttatásával kapcsolatos költségek, amennyiben bebizonyosodik, hogy a meghibásodás nem rendeltetésszerű használatból ered, a vásárlót terhelik. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból, szerelésből és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődj telefonon az ügyfélszolgálatunknál.
Kérdésed van?

Névnapok

Mai napon 2018. október 23. köszöntjük Gyöngyi nevű látogatóinkat névnapjuk alkalmából!

Holnapi napon Salamon napját ünnepeljük.

www.projektdesigner.hu

Nem találta meg, amit keresett?

www.projektbutor.hu

Nem találta meg, amit keresett?